Trust – Archiv aktualit
Archiv aktualit
2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013
2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003
2022
20. 12. 2022 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2022 - 30. 12. 2022 uzavřena.
15. 11. 2022 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude dne 18. 11. 2022  uzavřena.
zpět
2021
3. 12. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2021 - 31. 12. 2021 uzavřena.
15. 4. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 15. 4. 2021
Počínaje dnem 12. 4. 2021 bude provozní doba kanceláře:
pondělí až pátek od 9:00 do 16:00.
Z důvodu platnosti pandemických opatření nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
O případných změnách budeme informovat.
30. 3. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 30. 3. 2021
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 30. 3. 2021 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 11. 4. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
27. 2. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 27. 2. 2021
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 28. 2. 2021 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 28. 3. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
15. 2. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 15. 2. 2021
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 15. 2. 2021 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 28. 2. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
22. 1. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 22. 1. 2021
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 14. 2. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
5. 1. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Upozornění: telefonní linka (420) 266 721 212 je z důvodu poruchy dočasně nedostupná, v případě potřeby nás kontaktujte pomocí e-mailu: info@tasax.cz.
4. 1. 2021 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 4. 1. 2021
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 22. 1. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
zpět
2020
10. 12. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 23. 12. 2020 - 5. 1. 2021 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor. Kontakt bude možný pouze pomocí e-mailu: info@tasax.cz.
10. 12. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 10. 12. 2020
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 23. 12. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
20. 11. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 20. 11. 2020
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 12. 12. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
31. 10. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 31. 10. 2020
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 20. 11. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
21. 10. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 21. 10. 2020
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 3. 11. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
16. 5. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Provozní doba kanceláře zpracovatele žádostí od 18 5. 2020
aktualizace: 16. 5. 2020
Počínaje dnem 18. 5. 2020 bude provozní doba kanceláře:
pondělí - pátek od 9:00 do 16:00.
Osobní návštěva v sídle zpracovatele bude možná pouze po předchozí telefonické domluvě (důvodem jsou technická omezení přístupu do budovy na straně pronajimatele objektu). Kontakt bude dále možný i telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
30. 4. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 30. 4. 2020
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 3. 5. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
7. 4. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 7. 4. 2020
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 30. 4. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
31. 3. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
aktualizace: 31. 3. 2020
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 11. 4. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.
15. 3. 2020 |
Upozornění správce Trustu |
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí.
více
DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí
Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:
úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.
Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.
Předpokládaný konec opatření je 31. 3. 2020. O případných změnách budeme informovat.
zpět
2019
16. 12. 2019 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 23. 12. 2019 - 31. 12. 2019 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor.
zpět
2018
18. 12. 2018 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2018 - 31. 12. 2018 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor.
29. 6. 2018 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 2. 7. 2018 - 4. 7. 2018 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor.
25. 5. 2018 |
Upozornění správce Trustu |
Aktualizace formulářů žádostí pro výplatu hodnoty podílu v Trustu ve smyslu zákonných úprav České republiky a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů číslo 2016/679 Evropského parlamentu a Rady Evropské unie. Nové formuláře ke stažení zde.
zpět
2017
22. 12. 2017 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2017 - 29. 12. 2017 z technických důvodů uzavřena.
7. 12. 2017 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude dne 8. 12. 2017 (od 12:00) z technických důvodů uzavřena.
25. 9. 2017 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude dne 29. 9. 2017 z technických důvodů uzavřena.
30. 6. 2017 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 3. 7. 2017 - 7. 7. 2017 z technických důvodů uzavřena.
zpět
2016
19. 12. 2016 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2016 - 30. 12. 2016 z technických důvodů uzavřena.
zpět
2015
22. 12. 2015 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 24. 12. 2015 - 3. 1. 2016 z technických důvodů uzavřena.
zpět
2013
13. 12. 2013 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 23. 12. 2013 - 1. 1. 2014 z technických důvodů uzavřena.
zpět
2012
13. 12. 2012 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. - 31. 12. 2012 uzavřena.
zpět
2011
1. 12. 2011 |
Upozornění správce Trustu |
Změna kontaktní adresy pro zasílání žádostí.
více
Správce Trustu sděluje, že od 1. 12. 2011 dochází ke změně kontaktní adresy pro zasílání žádostí.
Nová adresa pro zasílání žádostí je:
TASAX s.r.o.
P. O. BOX 191
170 04 PRAHA 74
15. 6. 2011 |
Upozornění správce Trustu |
Kancelář zpracovatele žádostí bude ve čtvrtek 16. 6. 2011 uzavřena z důvodu ohlášené stávky v MHD.
24. 3. 2011 |
Odpověď představenstva HPH, a.s. – v likvidaci na dopis strávce Trustu ze dne 24. 1. 2011 |
Ke stažení zde (formát pdf ).
25. 1. 2011 |
Upozornění správce Trustu |
Informace o aktualizaci stránek www.trust-hph.cz.
24. 1. 2011 |
Dopis správce Trustu společnosti Harvardský průmyslový holding, a.s. – v likvidaci |
Dopis správce Trustu společnosti Harvardský průmyslový holding, a.s. – v likvidaci týkající se dluhu kyperských společností. Ke stažení zde (formát pdf ).
zpět
2010
31. 12. 2010 |
Sdělení správce Trustu |
Dokument o stavu Trustu akcionářů HPH k 31. 12. 2010. Ke stažení zde (formát pdf ).
zpět
2009
7. 9. 2009 |
Sdělení správce Trustu |
Dokument o stavu Trustu akcionářů HPH k 3. 9. 2009. Ke stažení zde (formát pdf ).
zpět
2006
30. 4. 2006 |
Sdělení správce Trustu |
Dokument o historii a současném stavu Trustu akcionářů HPH. Ke stažení zde (formát pdf
).
zpět
2005
10. 7. 2005 |
Upozornění správce Trustu |
Informace o změně zpracovatele žádostí.
více
Správce Trustu sděluje, že s účinností od 1. 7. 2005 došlo ke změně zpracovatele Žádostí. Novým výhradním zpracovatelem Žádostí o výplatu je společnost
TASAX s.r.o.
Adresa pro zasílání Žádostí zůstává nezměněna.
Podrobnosti viz
Kontakty.
zpět
2004
10. 8. 2004 |
Poděkování nadace "Národ dětem" |
Poděkování nadace "Národ dětem" podílníkům trustu za humanitární dar.
více
23. 3. 2004 |
Sdělení správce Trustu |
Informace o hospodaření Trustu za rok 2003 a o stanovení nového výplatního období a nové hodnoty podílu.
více
D a v e n t r e e T r u s t e e s L t d .
36 Vyronos Avenue, Nicosia, Cyprus
Reg. Number: 133989
Kontaktní adresa: P.O. Box 90, 141 00 Praha 41, e-mail: mejstrikova2@post.cz
Informace o hospodaření Trustu za rok 2003 a o stanovení nového výplatního období a nové hodnoty podílu
- Trust byl založen smlouvou ze dne 4. 12. 2002
- do Trustu byla ve prospěch podílníků vložena hotovost v celkové výši 114,5 mil. USD
- podílníkem Trustu se stal každý akcionář Harvardského průmyslového holdingu, a.s. ke dni 4. 12. 2002 v poměru jím vlastněných akcií
- celkový počet podílníků Trustu k datu jeho založení byl více než 240 tisíc
- celkový počet podílů k datu založení Trustu byl 16 466 840
- správcem Trustu byla společnost Daventree Trustees Limited se sídlem na Kypru
- první výplatní období bylo ukončeno dne 31. 12. 2003
- hodnota jednoho podílu byla pro toto výplatní období stanovena na 6,90 USD
- v průběhu uplynulého výplatního období požádalo platně o výplatu svého podílu více než 93 tisíc podílníků, tj. více než 38% jejich původního počtu
- platné žádosti podané v průběhu uplynulého výplatního období znamenaly výplatu více než 35,4 mil. USD, tj. necelých 31% majetku Trustu
- v rámci vyplácených podílů mohli podílníci věnovat také určitou část na charitativní účely. Celkově bylo podílníky věnováno více než 25 680 USD
- celkové náklady na správu Trustu za rok 2003 činily přibližně 2,7% spravovaného majetku
- celkové výnosy, i s ohledem na povinnost správce Trustu mít svěřené prostředky v amerických dolarech či investicích denominovaných v amerických dolarech, činily přibližně 1% spravovaných prostředků. Ke konci období došlo k restrukturalizaci investic v rámci pravidel stanovených smlouvou a výnosy pro letošní období jsou očekávány podstatně vyšší
- nové výplatní období bude od 9. dubna 2004 do 31. 12. 2004
- hodnota jednoho podílu byla stanovena s ohledem na čistou hodnotu aktiv a počet dosud nevyplacených podílů na 6,77 USD
- administrátorem pro další výplatní období zůstává společnost Daventree Resources Limited organizační složka v České republice, telefonní číslo 225 993 333
- internetová adresa i nadále zůstává www.trust-hph.cz.
Ing. Tomáš Ševčík v. r.
ředitel společnosti
Daventree Trustees Ltd.
zpět
2003
30. 6. 2003 |
Upozornění správce Trustu |
Informace o prodloužení aktuálního výplatního období.
více
Rozhodnutím ředitelů ze dne 20. června 2003 změnil správce Trustu konec aktuálního výplatniho obdobi z 30. června 2003
na 31. prosince 2003. Důvodem pro prodlouženi vyplatního období je mezi jiným prodleva ve vyplatách způsobená problémy
Union banky, a.s. a také vyznamný zájem podílníků Trustu o výplatu jejich podílu. Správce Trustu doufá, že prodloužení výplatního
období poskytne dostatečný prostor všem podílníkům, kteři chtějí o výplatu podílu na majetku trustu požádat.
11. 6. 2003 |
Upozornění správce Trustu |
Informace o změně zpracovatele žádostí.
více
Vážení podílníci, dovolte, abych Vás informoval, že od 1. 5. 2003 je výhradním zpracovatelem Žádostí o výplatu společnost Daventree Resources Ltd., organizační složka v České republice.
Vaše Žádosti o výplatu a veškerou další korespondenci týkající se Trustu zasílejte prosím dále výhradně na jeho adresu a to :
TRUST - DAVENTREE TRUSTEES LTD.
P. O. BOX 93
141 00 PRAHA 41
Pokud zašlete Žádost o výplatu na jinou adresu, mohlo by dojít k situaci, že zaslání Vašich finančních prostředků bude opožděno, nebo nebude
provedeno vůbec.
Další informace ohledně Trustu Vám rádi a ochotně poskytnou pracovníci zpracovatele v pracovních dnech od 9.00 do 16.00 hodin na telefonním
čísle 225 993 333.
Ing. Tomáš Ševčík v. r.
Daventree Trustees Ltd.
Správce Trustu
13. 5. 2003 |
Upozornění správce Trustu |
Informace o změně způsobu zasílání výplaty v Kč na bankovní spojení v ČR.
více
Správce Trustu sděluje podílníkům Trustu, že došlo ke změně podmínek týkajících se způsobu zasílání hodnoty podílu v Trustu v českých korunách
na bankovní spojení v České republice ve smyslu, že příslušná částka je obdobně jako platba v amerických dolarech poukazována v rámci
mezinárodního platebního styku přímo z bankovního účtu vedeného u bankovního ústavu v zahraničí. Následkem toho je nutné, aby podílníci,
kteří o tento způsobu výplaty hodnoty podílu v Trustu mají zájem, sdělili Správci Trustu veškeré údaje týkající se bankovního spojení,
tj. číslo účtu, kód banky, variabilní a specifický symbol, swiftový kód,
název a sídlo banky, název účtu a adresa majitele účtu.
Podílníci, kteří již žádost o výplatu hodnoty podílu v Trustu v českých korunách na bankovní spojení v České republice podali,
mohou případné chybějící údaje týkající se bankovního spojení (název účtu a adresu majitele účtu není třeba uvádět pokud jsou tyto
údaje totožné s údaji uvedenými v záhlaví žádosti o výplatu hodnoty podílu v Trustu) dodatečně doplnit, a to následujícími způsoby:
- Podílníci, jejichž žádost nebyla dosud předána Správci Trustu k realizaci – prostřednictvím nového formuláře Žádosti o výplatu hodnoty podílu v Trustu (pro fyzické osoby ke stažení zde – formát pdf )
- Podílníci, jejichž žádost již byla Správcem Trustu bezúspěšně realizována, tj. podíl byl z důvodu chybného příp. neúplného bankovního spojení vrácen zpět na účet
Správce Trustu – prostřednictvím formuláře Žádosti o výplatu nedoručené platby
(ke stažení zde – formát pdf )
V obou výše uvedených případech musí být podpis podílníka na příslušném formuláři úředně ověřen, nicméně pokud se jedná pouze
o doplnění swiftového kódu, názvu a sídla banky, názvu účtu a adresy majitele účtu, postačí jeho shoda s podpisovým vzorem uvedeným
v původní žádosti o výplatu hodnoty podílu v Trustu (v tomto případě mohou být oba typy žádostí doručeny zpracovateli
i prostřednictvím faxu 225 993 310).
Pro úplnost dodáváme, že informaci o stavu doručené žádosti, tzn. zda již byla předána Správci Trustu k realizaci či nikoliv, získáte
každý pracovní den v čase do 9.00 do 16.00 hod. na informační lince zpracovatele 225 993 333.
1. 5. 2003 |
Upozornění správce Trustu |
Informace o úpravě podmínek pro příjem žádostí.
více
Správce Trustu sděluje, že od 1. 5. 2003 dochází k úpravě podmínek pro příjem žádostí o výplatu podílů podílníků Trustu založeného
smlouvou ze dne 4. 12. 2002.
Od 1. 5. 2003 je nutné opatřit všechny žádosti o výplatu podílů úředně ověřeným podpisem. Žádosti s úředně neověřenými podpisy,
dle dosud platných pravidel, budou přijímány do 10. 5. 2003 včetně. Rozhodující pro přijetí je datum doručení, případně datum
poštovního razítka.
Toto opatření bylo přijato z důvodu zamezení možného zneužití žádostí s neověřeným podpisem.
Dále Správce Trustu sděluje, že s účinností od 1. 5. 2003 došlo ke změně zpracovatele žádostí.
Nová adresa pro zasílání žádostí je proto výhradně na:
TRUST - DAVENTREE TRUSTEES LTD.
P. O. BOX 93
141 00 PRAHA 41
Případné další informace lze získat v pracovní dny od 9.00 do 16.00 hod. na infolince 225 993 333,
případně na internetových stránkách www.trust-hph.cz.
zpět