CZ EN


          www.trust-hph.cz

Trust

Obecné informace
Jak žádat o výplatu
Formuláře ke stažení
Přehled výplat
FAQ

Trust II.

Obecné informace FAQ

Ostatní

Kontakty

Trust – Archiv aktualit

Archiv aktualit

2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013
2012 2011 2010 2009 2008 2007 2006 2005 2004 2003

2022

20. 12. 2022 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2022 - 30. 12. 2022 uzavřena.

15. 11. 2022 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude dne 18. 11. 2022  uzavřena.

zpět

2021

3. 12. 2021 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2021 - 31. 12. 2021 uzavřena.

15. 4. 2021 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 15. 4. 2021

Počínaje dnem 12. 4. 2021 bude provozní doba kanceláře:

pondělí až pátek od 9:00 do 16:00.

Z důvodu platnosti pandemických opatření nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

O případných změnách budeme informovat.


30. 3. 2021 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 30. 3. 2021

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 30. 3. 2021 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 11. 4. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


27. 2. 2021 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 27. 2. 2021

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 28. 2. 2021 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 28. 3. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


15. 2. 2021 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 15. 2. 2021

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 15. 2. 2021 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 28. 2. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


22. 1. 2021 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 22. 1. 2021

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 14. 2. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


5. 1. 2021 Upozornění správce Trustu
Upozornění: telefonní linka (420) 266 721 212 je z důvodu poruchy dočasně nedostupná, v případě potřeby nás kontaktujte pomocí e-mailu: info@tasax.cz.

4. 1. 2021 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 4. 1. 2021

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 22. 1. 2021, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.

zpět

2020

10. 12. 2020 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 23. 12. 2020 - 5. 1. 2021 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor. Kontakt bude možný pouze pomocí e-mailu: info@tasax.cz.

10. 12. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 10. 12. 2020

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 23. 12. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


20. 11. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 20. 11. 2020

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 12. 12. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


31. 10. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 31. 10. 2020

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 20. 11. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


21. 10. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 21. 10. 2020

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 22. 10. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 3. 11. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


16. 5. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Provozní doba kanceláře zpracovatele žádostí od 18 5. 2020

aktualizace: 16. 5. 2020

Počínaje dnem 18. 5. 2020 bude provozní doba kanceláře:

pondělí - pátek od 9:00 do 16:00.

Osobní návštěva v sídle zpracovatele bude možná pouze po předchozí telefonické domluvě (důvodem jsou technická omezení přístupu do budovy na straně pronajimatele objektu). Kontakt bude dále možný i telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.


30. 4. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 30. 4. 2020

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 3. 5. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


7. 4. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 7. 4. 2020

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 30. 4. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


31. 3. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

aktualizace: 31. 3. 2020

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 11. 4. 2020, pokud nedojde nařízením vlády ČR k prodloužení nouzového stavu. O případných změnách budeme informovat.


15. 3. 2020 Upozornění správce Trustu
Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí. více

DŮLEŽITÉ! - Změna provozní doby kanceláře zpracovatele žádostí

Z důvodu pokračující koronavirové epidemie bude počínaje dnem 16. 3. 2020 zkrácena provozní doba kanceláře na dva dny v týdnu a to:

úterý a čtvrtek od 9:00 do 16:00.

Zároveň od výše uvedeného data nebudou umožněny osobní návštěvy v sídle zpracovatele. Kontakt bude možný pouze telefonicky popř. e-mailem nebo poštou.

Předpokládaný konec opatření je 31. 3. 2020. O případných změnách budeme informovat.

zpět

2019

16. 12. 2019 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 23. 12. 2019 - 31. 12. 2019 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor.

zpět

2018

18. 12. 2018 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2018 - 31. 12. 2018 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor.

29. 6. 2018 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 2. 7.  2018 - 4. 7. 2018 uzavřena z technických důvodů na straně pronajímatele kancelářských prostor.

25. 5. 2018 Upozornění správce Trustu
Aktualizace formulářů žádostí pro výplatu hodnoty podílu v Trustu ve smyslu zákonných úprav České republiky a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů číslo 2016/679 Evropského parlamentu a Rady Evropské unie. Nové formuláře ke stažení zde.

zpět

2017

22. 12. 2017 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2017 - 29. 12. 2017 z technických důvodů uzavřena.

7. 12. 2017 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude dne 8. 12. 2017 (od 12:00) z technických důvodů uzavřena.

25. 9. 2017 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude dne 29. 9. 2017 z technických důvodů uzavřena.

30. 6. 2017 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 3. 7. 2017 - 7. 7. 2017 z technických důvodů uzavřena.

zpět

2016

19. 12. 2016 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. 12. 2016 - 30. 12. 2016 z technických důvodů uzavřena.

zpět

2015

22. 12. 2015 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 24. 12. 2015 - 3. 1. 2016 z technických důvodů uzavřena.

zpět

2013

13. 12. 2013 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 23. 12. 2013 - 1. 1. 2014 z technických důvodů uzavřena.

zpět

2012

13. 12. 2012 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude v termínu 27. - 31. 12. 2012 uzavřena.

zpět

2011

1. 12. 2011 Upozornění správce Trustu
Změna kontaktní adresy pro zasílání žádostí. více

Správce Trustu sděluje, že od 1. 12. 2011 dochází ke změně kontaktní adresy pro zasílání žádostí.

Nová adresa pro zasílání žádostí je:

TASAX s.r.o.
P. O. BOX 191
170 04 PRAHA 74

15. 6. 2011 Upozornění správce Trustu
Kancelář zpracovatele žádostí bude ve čtvrtek 16. 6. 2011 uzavřena z důvodu ohlášené stávky v MHD.


24. 3. 2011 Odpověď představenstva HPH, a.s. – v likvidaci na dopis strávce Trustu ze dne 24. 1. 2011
Ke stažení zde (formát pdf ).

25. 1. 2011 Upozornění správce Trustu
Informace o aktualizaci stránek www.trust-hph.cz.


24. 1. 2011 Dopis správce Trustu společnosti Harvardský průmyslový
holding, a.s. – v likvidaci
Dopis správce Trustu společnosti Harvardský průmyslový holding, a.s. – v likvidaci týkající se dluhu kyperských společností. Ke stažení zde (formát pdf ).

zpět

2010

31. 12. 2010 Sdělení správce Trustu
Dokument o stavu Trustu akcionářů HPH k 31. 12. 2010. Ke stažení zde (formát pdf ).

zpět

2009

7. 9. 2009 Sdělení správce Trustu
Dokument o stavu Trustu akcionářů HPH k 3. 9. 2009. Ke stažení zde (formát pdf ).

zpět

2006

30. 4. 2006 Sdělení správce Trustu
Dokument o historii a současném stavu Trustu akcionářů HPH. Ke stažení zde (formát pdf ).

zpět

2005

10. 7. 2005 Upozornění správce Trustu
Informace o změně zpracovatele žádostí. více

Správce Trustu sděluje, že s účinností od 1. 7. 2005 došlo ke změně zpracovatele Žádostí. Novým výhradním zpracovatelem Žádostí o výplatu je společnost TASAX s.r.o.

Adresa pro zasílání Žádostí zůstává nezměněna.

Podrobnosti viz Kontakty.
zpět

2004

10. 8. 2004 Poděkování nadace "Národ dětem"
Poděkování nadace "Národ dětem" podílníkům trustu za humanitární dar. více
podekovani


23. 3. 2004 Sdělení správce Trustu
Informace o hospodaření Trustu za rok 2003 a o stanovení nového výplatního období a nové hodnoty podílu. více

D a v e n t r e e   T r u s t e e s   L t d .
36 Vyronos Avenue, Nicosia, Cyprus
Reg. Number: 133989

Kontaktní adresa: P.O. Box 90, 141 00 Praha 41, e-mail: mejstrikova2@post.cz



Informace o hospodaření Trustu za rok 2003 a o stanovení nového výplatního období a nové hodnoty podílu
  • Trust byl založen smlouvou ze dne 4. 12. 2002
  • do Trustu byla ve prospěch podílníků vložena hotovost v celkové výši 114,5 mil. USD
  • podílníkem Trustu se stal každý akcionář Harvardského průmyslového holdingu, a.s. ke dni 4. 12. 2002 v poměru jím vlastněných akcií
  • celkový počet podílníků Trustu k datu jeho založení byl více než 240 tisíc
  • celkový počet podílů k datu založení Trustu byl 16 466 840
  • správcem Trustu byla společnost Daventree Trustees Limited se sídlem na Kypru
  • první výplatní období bylo ukončeno dne 31. 12. 2003
  • hodnota jednoho podílu byla pro toto výplatní období stanovena na 6,90 USD
  • v průběhu uplynulého výplatního období požádalo platně o výplatu svého podílu více než 93 tisíc podílníků, tj. více než 38% jejich původního počtu
  • platné žádosti podané v průběhu uplynulého výplatního období znamenaly výplatu více než 35,4 mil. USD, tj. necelých 31% majetku Trustu
  • v rámci vyplácených podílů mohli podílníci věnovat také určitou část na charitativní účely. Celkově bylo podílníky věnováno více než 25 680 USD
  • celkové náklady na správu Trustu za rok 2003 činily přibližně 2,7% spravovaného majetku
  • celkové výnosy, i s ohledem na povinnost správce Trustu mít svěřené prostředky v amerických dolarech či investicích denominovaných v amerických dolarech, činily přibližně 1% spravovaných prostředků. Ke konci období došlo k restrukturalizaci investic v rámci pravidel stanovených smlouvou a výnosy pro letošní období jsou očekávány podstatně vyšší
  • nové výplatní období bude od 9. dubna 2004 do 31. 12. 2004
  • hodnota jednoho podílu byla stanovena s ohledem na čistou hodnotu aktiv a počet dosud nevyplacených podílů na 6,77 USD
  • administrátorem pro další výplatní období zůstává společnost Daventree Resources Limited organizační složka v České republice, telefonní číslo 225 993 333
  • internetová adresa i nadále zůstává www.trust-hph.cz.

Ing. Tomáš Ševčík v. r.
ředitel společnosti
Daventree Trustees Ltd.
zpět

2003

30. 6. 2003 Upozornění správce Trustu
Informace o prodloužení aktuálního výplatního období. více

Rozhodnutím ředitelů ze dne 20. června 2003 změnil správce Trustu konec aktuálního výplatniho obdobi z 30. června 2003 na 31. prosince 2003. Důvodem pro prodlouženi vyplatního období je mezi jiným prodleva ve vyplatách způsobená problémy Union banky, a.s. a také vyznamný zájem podílníků Trustu o výplatu jejich podílu. Správce Trustu doufá, že prodloužení výplatního období poskytne dostatečný prostor všem podílníkům, kteři chtějí o výplatu podílu na majetku trustu požádat.

11. 6. 2003 Upozornění správce Trustu
Informace o změně zpracovatele žádostí. více

Vážení podílníci, dovolte, abych Vás informoval, že od 1. 5. 2003 je výhradním zpracovatelem Žádostí o výplatu společnost Daventree Resources Ltd., organizační složka v České republice. Vaše Žádosti o výplatu a veškerou další korespondenci týkající se Trustu zasílejte prosím dále výhradně na jeho adresu a to :

TRUST - DAVENTREE TRUSTEES LTD.
P. O. BOX 93
141 00 PRAHA 41

Pokud zašlete Žádost o výplatu na jinou adresu, mohlo by dojít k situaci, že zaslání Vašich finančních prostředků bude opožděno, nebo nebude provedeno vůbec.

Další informace ohledně Trustu Vám rádi a ochotně poskytnou pracovníci zpracovatele v pracovních dnech od 9.00 do 16.00 hodin na telefonním čísle 225 993 333.

Ing. Tomáš Ševčík v. r.
Daventree Trustees Ltd.
Správce Trustu

13. 5. 2003 Upozornění správce Trustu
Informace o změně způsobu zasílání výplaty v Kč na bankovní spojení v ČR. více

Správce Trustu sděluje podílníkům Trustu, že došlo ke změně podmínek týkajících se způsobu zasílání hodnoty podílu v Trustu v českých korunách na bankovní spojení v České republice ve smyslu, že příslušná částka je obdobně jako platba v amerických dolarech poukazována v rámci mezinárodního platebního styku přímo z bankovního účtu vedeného u bankovního ústavu v zahraničí. Následkem toho je nutné, aby podílníci, kteří o tento způsobu výplaty hodnoty podílu v Trustu mají zájem, sdělili Správci Trustu veškeré údaje týkající se bankovního spojení, tj. číslo účtu, kód banky, variabilní a specifický symbol, swiftový kód, název a sídlo banky, název účtu a adresa majitele účtu.

Podílníci, kteří již žádost o výplatu hodnoty podílu v Trustu v českých korunách na bankovní spojení v České republice podali, mohou případné chybějící údaje týkající se bankovního spojení (název účtu a adresu majitele účtu není třeba uvádět pokud jsou tyto údaje totožné s údaji uvedenými v záhlaví žádosti o výplatu hodnoty podílu v Trustu) dodatečně doplnit, a to následujícími způsoby:
  1. Podílníci, jejichž žádost nebyla dosud předána Správci Trustu k realizaci – prostřednictvím nového formuláře Žádosti o výplatu hodnoty podílu v Trustu (pro fyzické osoby ke stažení zde – formát pdf )
  2. Podílníci, jejichž žádost již byla Správcem Trustu bezúspěšně realizována, tj. podíl byl z důvodu chybného příp. neúplného bankovního spojení vrácen zpět na účet
    Správce Trustu – prostřednictvím formuláře Žádosti o výplatu nedoručené platby
    (ke stažení zde – formát pdf )
V obou výše uvedených případech musí být podpis podílníka na příslušném formuláři úředně ověřen, nicméně pokud se jedná pouze o doplnění swiftového kódu, názvu a sídla banky, názvu účtu a adresy majitele účtu, postačí jeho shoda s podpisovým vzorem uvedeným v původní žádosti o výplatu hodnoty podílu v Trustu (v tomto případě mohou být oba typy žádostí doručeny zpracovateli i prostřednictvím faxu 225 993 310).

Pro úplnost dodáváme, že informaci o stavu doručené žádosti, tzn. zda již byla předána Správci Trustu k realizaci či nikoliv, získáte každý pracovní den v čase do 9.00 do 16.00 hod. na informační lince zpracovatele 225 993 333.

1. 5. 2003 Upozornění správce Trustu
Informace o úpravě podmínek pro příjem žádostí. více

Správce Trustu sděluje, že od 1. 5. 2003 dochází k úpravě podmínek pro příjem žádostí o výplatu podílů podílníků Trustu založeného smlouvou ze dne 4. 12. 2002.

Od 1. 5. 2003 je nutné opatřit všechny žádosti o výplatu podílů úředně ověřeným podpisem. Žádosti s úředně neověřenými podpisy, dle dosud platných pravidel, budou přijímány do 10. 5. 2003 včetně. Rozhodující pro přijetí je datum doručení, případně datum poštovního razítka.

Toto opatření bylo přijato z důvodu zamezení možného zneužití žádostí s neověřeným podpisem.

Dále Správce Trustu sděluje, že s účinností od 1. 5. 2003 došlo ke změně zpracovatele žádostí.

Nová adresa pro zasílání žádostí je proto výhradně na:

TRUST - DAVENTREE TRUSTEES LTD.
P. O. BOX 93
141 00 PRAHA 41

Případné další informace lze získat v pracovní dny od 9.00 do 16.00 hod. na infolince 225 993 333,
případně na internetových stránkách www.trust-hph.cz.
zpět